Jantina van Beers

Business organizer voor ondernemende Professionals

Mijn naam is Jantina van Beers, en ik ben resultaatgericht, energiek en gestructureerd. Ik geef je graag concreet en praktisch toepasbaar advies door het aanreiken van diverse werkplek en timemanagement tools die voor jou het beste werken. Sinds 2012 ben ik met veel plezier gestart met mijn eigen bedrijf als business organizer. Ik weet als geen ander hoe het is om last te hebben van (werk-)stress. Naast mijn werk en gezin heb ik altijd opleidingen gevolgd en tijd vrij gemaakt om o.a. te kunnen sporten. Dat kan door een goede planning en door keuzes te maken. Keuzes maken die goed voelen èn van anderen te leren en samenwerken omdat je dat sterker en beter maakt.

Werkstress kan je reduceren door alles goed te organiseren

Samenwerking

Ik geloof in de kracht van samenwerken. Sinds maart 2019 werk ik samen met de andere trainers/coaches van Moeiteloos Werken. Door middel van het programma van Moeiteloos Werken leer je effectiever en efficiënter te werken; moeiteloos.

 

 

Opleiding en ervaring

In de financiële dienstverlening heb ik diverse trainingen en cursussen gevolgd. In de avonduren heb ik mijn HEAO Commerciële Economie (Marketing) gehaald en mijn Post-HBO General Management. Bij de NBPO heb ik de training gevolgd voor Professional Organizer. Daarnaast vind ik het noodzakelijk om mijzelf te blijven ontwikkelen door literatuurstudie, en het volgen van workshops en trainingen waaronder die bij het Franklin Covey Institute en de School voor Organizing. In 2018 heb ik de Post-HBO opleiding Marketingcommunicatie en Reclame afgerond en recent de Post-HBO opleiding Verdiepend coachen bij Werkstress & Burn-out bij het Europees Instituut De Baak. Door mijn financiële, commerciële en leidinggevende achtergrond en werkervaring kan ik voor veel mensen iets betekenen. Meer informatie vind je ook op LinkedIn.

Drijfveren
Ik geloof in gestructureerd en efficiënt werken als belangrijke tools om in te zetten bij duurzame inzetbaarheid en verzuimpreventie. Daarom help ik je graag bij een hoog ziekteverzuim en/of werkstress. Ik leer mensen tijd over te houden in hun dag. Als ervaringsdeskundige begeleid ik je in het aanbrengen van structuur en geef ik je inzicht in de belangrijkste werkzaamheden door het stellen van de juiste prioriteiten. Hierdoor krijg je overzicht en controle, ga je efficiënter met je tijd om. Je bent productiever en ervaart minder werkstress, omdat alles beter in balans is.

Je hebt niet meer tijd nodig; maak betere keuzes!

 

Overig

Ik ben lid van De Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO) én was bestuurslid PR & Communicatie (vanaf november 2014 - januari 2019). Door het lidmaatschap heb ik leuke collega's leren kennen waar ik mee samenwerk, 5 x per jaar aan Intervisie doe, en deelneem aan de regiogroep. Hierdoor houden we elkaar scherp en blijven we op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op ons vakgebied.